быстрый займ на карту без отказов

 

بالفيديو.. كواليس سب السبكي للإبراشي على الهواء و “سيد وسعد الصغير يتدخلان للصلح”

بالفيديو.. كواليس سب السبكي للإبراشي على الهواء و “سيد وسعد الصغير يتدخلان للصلح”

 

اعتذر المؤلف سيد السبكي، للإعلامي وائل الإبراشي، عن سب المنتج أحمد السبكي، له على الهواء، قائلًا: “إحنا بنعتذر لحضرتك عن اللي حصل ساعة غضب، حضرتك إحنا مش عايزين نتجنى على عائلة السبكي لأنها انتجت في ظل مكنش حد بينتج”

وأضاف “سيد” في مداخلة هاتفية مع الإعلامي وائل الإبراشي في برنامجه “العاشرة مساءً”، المذاع على قناة “دريم2”: “عائلة السبكي مجبتش البلطجة ولا هي اللي صنعت عبده موتة، ولا في بني أدم في الدنيا يقدر يدمر بلد زي ما اللي قاعد بيقول”.

وتابع: “في ثقافة نقد حضرتك فأي حد بيسئ لأفلام السبكي ينقدنا وله حق النقد ولكن أي حد بيغلط في شخص السبكي فهو قليل الأدب ومقلناش للراجل يخلي بنته تحط سكينة في بقها وترقص بيها ما يربي بنته”.

ومن جانبه، حاول الفنان سعد الصغير تهدئة الوضع بين المنتج أحمد السبكي، والإعلامي وائل الإبراشي بعد وصلة الشتائم التي تمت بينهما، أمس، حيث اعتذار “سعد” للإبراشي نيابة عن السبكي، مشيرًا إلى أنه سيحضر السبكي إليه، للاعتذار واتمام المصالحة.

وقال “سعد” في“أنا بتـأسف لحضرتك على اللي حصل وعم أحمد مسمعش حاجة حد دخل المكتب قاله الحق الأستاذ وائل بيشتم كريم ومش عارف إيه قام دخل على طول وده أطيب حد وأنا هجيلك ونبوس إيديك لأن أنت متستاهلش، بس أنت راعي أن في هجوم، بس ده حد طيب وأخوك الكبير وبتأسفلك”.

وكان السبكي قد سب الغبراشي على الهواء وقال له: انت عرص وتستاهل الي عملوه فيك الاخوان في أمريكا

https://www.youtube.com/watch?v=Zb6YhrDZetg

Share

شارك برأيك وأضف تعليق

تابعونا علي FaceBook

Facebook Pagelike Widget

الاستطلاعات

ما رأيك بالشكل الجديد للموقع ؟

عرض النتائج

جاري التحميل ... جاري التحميل ...
جميع الحقوق محفوظه لـ بوابة شامل 24 الاخبارية - برمجة شركة داتا ايجيبت لخدمات الويب وتقنية المعلومات 2019 ©