быстрый займ на карту без отказов

 

منار طلعت خبرة

منار طلعت خبرة

زمان وأنا في إبتدائي كنت بحب بنت معايا في الفصل إسمها منار ..

منار كانت جميله اووووي لدرجه إن كل الولاد في المدرسه كانوا يتمنوا يكلموها ..

انا مكنتش احب أقلد حد خالص ولا كنت بحب اعمل زي باقي الولاد وأحاول اكلمها ..

قبل امتحان الرياضيات بتاع الشهر بحوالي اسبوع كده منار بدلت مكانها مع هيام زميلتنا في الفصل وفجأه بقي منار في الديسك اللي جنبي بدون اي مقدمات..

انا فرحت جدااا من جوايا و مكنتش عارف اعبرلها اني فرحان

باللي حصل ..

بعد الفسحه طلعت الفصل وكنت جايبلها معايا جيلي كولا

واديتهولها قبل الحصه ماتبدأ

قالتلي الله انا بحبه اووي مين قالك اني بحبه

بصيتلها وانا مبتسم وبظبط هدومي وقولتلها انا عارف من نفسي 😃😃 ..

يوم الامتحان خدت بالي انها ساكته ومش بتتكلم

فقولت اكيد خايفه..

انا كنت مذاكر جدااااا

غير ان ماما كمان كانت دايما تقولي اوعي تغشش حد أولا عشان ده حرام ثانيا عشان محدش كسول ياخد تعبك ومجهودك..

الامتحان بدأ ودخلنا في نص الوقت وانا شبه خلصت

وبصيت علي منار جنبي لاقيتها بتعيط ..

فجأه كل كلام ماما ليا عن الغش والكسل تلاشي ولاقيت نفسي ببدل معاها الورقه في اقل من ثانيه وانا مبتسم وفي صوت جوايا بيقولها متخافيش..

منار وقفت عياط وابتسمت في عيني ابتسامته مميزه مش ناسيها لحد النهارده ..

سلمت منار الورقه متقفله وانا لعامل الوقت سلمت الورقه بدون ما احط الرموز في نهايه الاجابات ..

بعدها بيومين كل طالب خد ورقته متصححه

وخدت منار الأول عالفصل وجابت 50/50 وعشره جنيه جديده

وانا اخدت التاني وجبت 50/48 وخمسه جنيه جديده ..

شخصيا انا مكنتش زعلان

لأني مكنتش مقصر في الحل وكنت عارفه بس تبديل الورق عطلني في الوقت ..

وكنت فرحان بمنار جدااااا

حسيت اني شاركتها نجاحها وكنت سبب في فرحتها ..

قررت كمان اجيبلها اتنين جيلي كولا عشان تفرح اكتر

طلعت من الفسحه عشان اديها الجيلي كولا واقولها مبروك

لاقيت الديسكات اتبدلت ورجعت هيام جنبي وراحت منار بعيد ..

ابصلها تتجاهل نظراتي تماما

جيت اكلمها بعد المدرسه خرجت تروح جري ..

رجعت البيت وماما هزقتني شويه حلوين عالدرجتين اللي نقصتهم..

انت يا زفت الطين مش انا طول الليل عماله احفظك الرموز ايه بس لحس دماغك وخلاك تنساها بقي ..

استحملت المعامله والوش البلاستيك من ماما لأنه ارحم بكتير من انها تعرف السبب الحقيقي وتروح للميس في الفصل تفشخني وتفشخ منار ..

رجعت منار لعادتها تنكه ومتتكلمش ورجعت انا بيتنا ودخلت اوضتي اعيط جامد ..

يمكن دي كانت أول مره ابكي بحرقه كده ..

مكنتش اعرف ان بابا خد باله

خرجنا من صلاه الجمعه سوا ومروحين لاقيته بيقولي مالك ياض كنت بتعيط امبارح ليه

هببت ايه وخايف امك تعرف.. قول احكي ومش هقولها ..

حكيتله كل حاجه بالتفصيل

ضحك جداا وقالي البت ضحكت عليك يا وسخ

كل ده عشان خاطر ضحكت في وشك

اومال لو قالتلك كلمه حلوه بقي هتبيعلها هدومك 😂😂

" مشوها هدومك عشان معانا بنات هتقرا البوست وكده "

قالي طيب اسمع اللي هقولك عليه وتنفذه بالظبط

انا ابوك واكتر حد في الدنيا دي عايز مصلحتك

وازعل لما اشوف ابني الراجل مكسور وبيعيط بسبب حته بت ملهاش لازمه ..

قالي اتعامل عادي كأن مفيش حاجه حصلت

والامتحان الجاي هتلاقيها برضه قبلها بإسبوع جت جنبك

اتعامل بقي بحنيه اكتر وانا هديلك مصروف زياده وهاتلها الخره اللي هي بتاكله ده واديها الامان عالاخر

ويوم الامتحان ركز في ورقتك وحلك وبس وطنشها خالص حتي لو بتولد قدامك 😂😂 ..

" مشوها بتولد برضه عشان البنات اللي هتقرأ البوست "

وقد كان نفذت كلام بابا بالحرف لحد يوم الامتحان

وقعدت منار تعيط وانا كل ما أضعف افتكر اللي عملته معايا وافتكر كلام بابا ليا ..

تاني يوم خدنا الورق متصحح

وجبت انا 50/50 وطلعت الأول عالفصل وخدت عشره جنيه

ومنار جابت 50/21 وسقطت 👏😜😃 ..

العيال في الفصل استغربت

ايه يا ميس ازاي منار سقطت

قالتلهم معلش اصل الوحي اللي نزل عليها المره اللي فاتت شكله عقل المره دي وبقي ناصح 😃😎

وكانت بتبص عليا من تحت النضاره 👋😃 ..

رجعت البيت فرحان بنفسي جدااا

بس من جوايا قافش شويه ومتضايق ..

روحت لبابا قولتله هو انا كده يا بابا وحش ومؤذي وسقطتها؟؟

قال لا خالص مين قال كده ..

انت بس كنت مديها أكبر من حجمها

ودلوقتي انت حطيتها في مكانها الطبيعي..

" ومن ساعتها وانا بطلت ادي الناس أكبر من حجمها

وبطلت آكل جيلي كولا 😉😉 .. "

منقوووووووووول

 

 

زمان وأنا في إبتدائي كنت بحب بنت معايا في الفصل إسمها منار ..

منار كانت جميله اووووي لدرجه إن كل الولاد في المدرسه كانوا يتمنوا يكلموها ..

انا مكنتش احب أقلد حد خالص ولا كنت بحب اعمل زي باقي الولاد وأحاول اكلمها ..

قبل امتحان الرياضيات بتاع الشهر بحوالي اسبوع كده منار بدلت مكانها مع هيام زميلتنا في الفصل وفجأه بقي منار في الديسك اللي جنبي بدون اي مقدمات..

انا فرحت جدااا من جوايا و مكنتش عارف اعبرلها اني فرحان

باللي حصل ..

بعد الفسحه طلعت الفصل وكنت جايبلها معايا جيلي كولا

واديتهولها قبل الحصه ماتبدأ

قالتلي الله انا بحبه اووي مين قالك اني بحبه

بصيتلها وانا مبتسم وبظبط هدومي وقولتلها انا عارف من نفسي 😃😃 ..

يوم الامتحان خدت بالي انها ساكته ومش بتتكلم

فقولت اكيد خايفه..

انا كنت مذاكر جدااااا

غير ان ماما كمان كانت دايما تقولي اوعي تغشش حد أولا عشان ده حرام ثانيا عشان محدش كسول ياخد تعبك ومجهودك..

الامتحان بدأ ودخلنا في نص الوقت وانا شبه خلصت

وبصيت علي منار جنبي لاقيتها بتعيط ..

فجأه كل كلام ماما ليا عن الغش والكسل تلاشي ولاقيت نفسي ببدل معاها الورقه في اقل من ثانيه وانا مبتسم وفي صوت جوايا بيقولها متخافيش..

منار وقفت عياط وابتسمت في عيني ابتسامته مميزه مش ناسيها لحد النهارده ..

سلمت منار الورقه متقفله وانا لعامل الوقت سلمت الورقه بدون ما احط الرموز في نهايه الاجابات ..

بعدها بيومين كل طالب خد ورقته متصححه

وخدت منار الأول عالفصل وجابت 50/50 وعشره جنيه جديده

وانا اخدت التاني وجبت 50/48 وخمسه جنيه جديده ..

شخصيا انا مكنتش زعلان

لأني مكنتش مقصر في الحل وكنت عارفه بس تبديل الورق عطلني في الوقت ..

وكنت فرحان بمنار جدااااا

حسيت اني شاركتها نجاحها وكنت سبب في فرحتها ..

قررت كمان اجيبلها اتنين جيلي كولا عشان تفرح اكتر

طلعت من الفسحه عشان اديها الجيلي كولا واقولها مبروك

لاقيت الديسكات اتبدلت ورجعت هيام جنبي وراحت منار بعيد ..

ابصلها تتجاهل نظراتي تماما

جيت اكلمها بعد المدرسه خرجت تروح جري ..

رجعت البيت وماما هزقتني شويه حلوين عالدرجتين اللي نقصتهم..

انت يا زفت الطين مش انا طول الليل عماله احفظك الرموز ايه بس لحس دماغك وخلاك تنساها بقي ..

استحملت المعامله والوش البلاستيك من ماما لأنه ارحم بكتير من انها تعرف السبب الحقيقي وتروح للميس في الفصل تفشخني وتفشخ منار ..

رجعت منار لعادتها تنكه ومتتكلمش ورجعت انا بيتنا ودخلت اوضتي اعيط جامد ..

يمكن دي كانت أول مره ابكي بحرقه كده ..

مكنتش اعرف ان بابا خد باله

خرجنا من صلاه الجمعه سوا ومروحين لاقيته بيقولي مالك ياض كنت بتعيط امبارح ليه

هببت ايه وخايف امك تعرف.. قول احكي ومش هقولها ..

حكيتله كل حاجه بالتفصيل

ضحك جداا وقالي البت ضحكت عليك يا وسخ

كل ده عشان خاطر ضحكت في وشك

اومال لو قالتلك كلمه حلوه بقي هتبيعلها هدومك 😂😂

" مشوها هدومك عشان معانا بنات هتقرا البوست وكده "

قالي طيب اسمع اللي هقولك عليه وتنفذه بالظبط

انا ابوك واكتر حد في الدنيا دي عايز مصلحتك

وازعل لما اشوف ابني الراجل مكسور وبيعيط بسبب حته بت ملهاش لازمه ..

قالي اتعامل عادي كأن مفيش حاجه حصلت

والامتحان الجاي هتلاقيها برضه قبلها بإسبوع جت جنبك

اتعامل بقي بحنيه اكتر وانا هديلك مصروف زياده وهاتلها الخره اللي هي بتاكله ده واديها الامان عالاخر

ويوم الامتحان ركز في ورقتك وحلك وبس وطنشها خالص حتي لو بتولد قدامك 😂😂 ..

" مشوها بتولد برضه عشان البنات اللي هتقرأ البوست "

وقد كان نفذت كلام بابا بالحرف لحد يوم الامتحان

وقعدت منار تعيط وانا كل ما أضعف افتكر اللي عملته معايا وافتكر كلام بابا ليا ..

تاني يوم خدنا الورق متصحح

وجبت انا 50/50 وطلعت الأول عالفصل وخدت عشره جنيه

ومنار جابت 50/21 وسقطت 👏😜😃 ..

العيال في الفصل استغربت

ايه يا ميس ازاي منار سقطت

قالتلهم معلش اصل الوحي اللي نزل عليها المره اللي فاتت شكله عقل المره دي وبقي ناصح 😃😎

وكانت بتبص عليا من تحت النضاره 👋😃 ..

رجعت البيت فرحان بنفسي جدااا

بس من جوايا قافش شويه ومتضايق ..

روحت لبابا قولتله هو انا كده يا بابا وحش ومؤذي وسقطتها؟؟

قال لا خالص مين قال كده ..

انت بس كنت مديها أكبر من حجمها

ودلوقتي انت حطيتها في مكانها الطبيعي..

" ومن ساعتها وانا بطلت ادي الناس أكبر من حجمها

وبطلت آكل جيلي كولا 😉😉 .. "

منقوووووووووول

 

 

Share

شارك برأيك وأضف تعليق

تابعونا علي FaceBook

Facebook Pagelike Widget

الاستطلاعات

ما رأيك بالشكل الجديد للموقع ؟

عرض النتائج

جاري التحميل ... جاري التحميل ...
جميع الحقوق محفوظه لـ بوابة شامل 24 الاخبارية - برمجة شركة داتا ايجيبت لخدمات الويب وتقنية المعلومات 2019 ©